Függőlegesen lógva

Irány az Alpok!

Fel a csúcsra! Tamás régi barátom, és annak ellenére, hogy tudja, soha életemben nem voltam még túrázni, összecsomagolt és elvitt Ausztriába az AlpokhozRax területére, hogy két függőlegesen lógva lógva sziklát másszak vele. Mit vigyünk magunkkal?

Egyik sportban sem nélkülözhetjük a jó minőségű felszerelést, olyan esetekben pedig, függőlegesen lógva a testi épségünk múlhat rajta, főleg nem szabad a spóroláson gondolkodni. Ajánlott hosszú nadrágban, sportruházatban, esetleg szabadidőruhában érkezni. A cipő legyen kényelmes, stabil, masszív, és tartsa jól a bokát.

Mit vigyünk magunkkal?

Ha nincs bakancsunk, egy jobb minőségű terepfutó cipő is alkalmas lehet az első mászásra — később azért ajánlott beszerezni egy túrabakancsot is.

Vigyünk egy sportkesztyűt is, hogy könnyebben tudjunk kapaszkodni majd a drótkötélbe, és hogy a sziklák ne sértsék fel a tenyerünket. Ezen felül szükségünk lesz még egy esőkabátként funkcionáló széldzsekire is, valamint egy vízhatlan túrahátizsákra.

függőlegesen lógva

Ebbe pakoljunk fél liter vizet, egy banánt, szendvicset vagy épp felvágott, nyers zöldségeket. Ha ezzel megvagyunk, jöhet a biztonság! Válasszunk egy, a fejünkre tökéletesen passzoló bukósisakot, amely megvéd függőlegesen lógva bennünket az úgynevezett objektív veszélyektől, vagyis a felénk hulló kavicsoktól, kövektől.

• A magas hőmérséklet azt jelenti, hogy gyorsabban működik, mint a vasalás, lehetővé téve a ruhák felfrissítését és az otthonában lévő szövetek poratkáktól való távol tartását.
  • Függőlegesen lógva zongorázott / Téevacsarda.hu videó

Az első lépések Talán a legelső lépéseket megtenni a legnehezebb: kitalálni, hogyan kapaszkodjunk, kigondolni, melyik lábunkkal hová lépjünk, hogyan bízzunk meg a minket biztosító felszerelésben, és hogyan ne essünk pánikba attól, hogy a talaj egyre távolabb kerül.

Ha sikerül elkapni a ritmust, és elhessegetjük magunktól a legapróbb félelmünket is, akkor már könnyedebben fogunk haladni, és nem arra koncentrálunk, hogy milyen magasan járunk.

Olyankor erősen meg kellett kapaszkodnom a mellettem futó drótkötélbe — amelyhez függőlegesen lógva Y biztonsági kötéllel ki voltam biztosítva — és karizomból megtartottam magamat, amíg az egyik lábamra biztonságosan rá tudtam nehezedni.

Írja be adománya összegét majd kattintson a Paypal logóra Amikor függőleges a színpad A magyarországi The Flock Project mozgásszínház két, ég és föld között előadást teremtő művésze ugyanis egy vertikális produkciót mutatott be: az épület függőleges fala színpaddá alakult, az előadók pedig kötélen függve mutatták be a Mint a madárraj című negyedórás, igen intenzív előadást. Fotó: Albert Levente A művészi teljesítmény nem minden, igen komoly akrobatikai, erőnléti, illetve hegymászótechnikára függőlegesen lógva biztonsági feltételeknek is teljesülniük kell. Hiszen függőleges pozícióban, kötélen lógva sokkal nehezebb és veszélyesebb egy történetet előadni, emberi dolgokról, érzelmekről, helyzetekről, keresésről mesélni, mint szokványos körülmények között, a biztonságos deszkákon.

Sosem hittem volna, hogy ezt is meg tudom majd tenni. Vigyázat, létra!

függőlegesen lógva

A via ferratákat A-tól E-ig elnevezett kategóriákba sorolják: az A a kezdő, az E az extrém nehéz. Mi egy B szintű pályán kezdtünk, ami azt jelenti, hogy a sziklák mellett egy 15, majd 30 méteres vaslétrán is fel kellett másznunk.

Hasonló jogdíjmentes képek:

Én már eleve rosszul vagyok, ha egy padláslétrán kell felmennem, hát még, függőlegesen lógva mindezt méter magasan kell megtennem függőlegesen a levegőben lógva! Ennél a pontnál egyszer éreztem, hogy jön a hiszti, a pánik és az erős késztetés, hogy visszaforduljak. Ehhez persze az is hozzájárult, hogy egy osztrák férfi mellettünk mászott fel biztonsági kötél és sisak nélkül a puszta kezével a sziklákon.

SCP-939 With Many Voices - object class keter - Predatory / auditory scp

Lefelé könnyebb? Amikor remegő lábakkal és dobogó szívvel felértünk a csúcsra, azt a rossz hírt kaptam, hogy vissza is kell mászni.

Amíg felfelé haladunk, igazából nem is vesszük észre, hogy milyen magasan és meredeken vagyunk. Lefelé azonban ez már függőlegesen függőlegesen lógva bennünk. Ekkor két lehetőségünk van: vagy háttal lefelé menni úgy, mint ahogy jöttünk, vagy pedig gatyaféken kapaszkodva leszánkázni, bízva abban, hogy nem lyukad ki a nadrágunk, mire leérünk.

• Jó látni, ahogy elmélyülten ragasztanak-festenek, aztán pedig büszkén mutatják az elkészült alkotást.
  • TÉNYEK / Függőlegesen lógva zongorázott / evacsarda.hu

A második opciót kipróbálva éreztem, nem ez a legjobb módja annak, hogy lejussak a hegyről — hozzáteszem, amennyi követ Tamás fejére löktem eközben, ő is jobbnak látta, ha megfordulok.